שלום, מתכנן לקנות דירה בשותפות עם אדם בן משפחה לצורך השקעה. כרגע אין בבעלותי בית. החלק שלי בקניית הדירה יעמוד על 20%. האם יש לכך משמעות כלשהיא מבחינת מיסים עתידיים בקניית דירה משלי? האם בהליך כזה הדירה צריכה להיות רשומה על שנינו או שרק עליו כל עוד ההסכם בינינו מעוגן מול עורך דין? מה המשמעויות של החלטה כזו?
אתייחס אך ורק לעניין המיסוי - לכאורה לכשתרכוש דירה שלמה עבורך - ה - 1/5 שברשותך - לא תפגע בזכותך למס רכישה מופחת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב. ממה שציינת - אכן אמור לחול מס ליניארי מוטב. איך מחשבים? אסביר בחישוב פשוט (זה הרבה יותר מורכב) שלוקחים את תקופת השבח (משנת 1995 עד 2026 - כלומר 31 שנים), מפחיתים את השנים משנת 1...
המשך תשובה