שילמתי שכר טרחה לעורך דין שמייצג אותי בהגשת השגה על מס שבח. עכשיו, הוא מבקש תשלום נוסף אחרי ששולם כל שכר הטרחה, כפי שהוסכם בהסכם שכר הטרחה המקורי. התשלום הנוסף הוא עבור דיון. מה אמורה להיות עלות של שכר טרחה לדיון בנושא השגה במס שבח?
יקירי, התבלבלת בפורום - שאלתך נוגעת לאתיקה ושכר טרחה ולא למיסוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אורי. במקרים כמו שלך יש צורך בהסכם מיוחד התואם את כל ההיבטים הנדרשים (התייחסות לחוק המכר, הנחיות הממונה, קבלת אישורים ועוד). מוזמן לקרוא עוד במאמר שהכנתי בנושא: https://elkayamlaw.co.il...
המשך תשובה