שלום. בבעלותי 2 דירות - האחת נרכשה בשנת 2010 והשנייה נרכשה בינואר 14 ברצוני למכור את הדירה שנרכשה בשנת 2014 (ערכה עלה לפחות ב 30 אחוז(שאלתי היא כמה מס שבח אצטרך לשלם עבור המכירה של הדירה שנרכשה ב 2014.(הערה חשובה - מכרתי דירה בשנת 2013 וקיבלתי פטור ממס שבח. אשמח לשמוע את דעתך.
במסגרת הפורום איננו מסייעים בחישוב. לתכנון מס ובחינת גובה המס יש לתאם פגישת ייעוץ מסודרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. השאלה לא ברורה - מס הרכישה היה צריך להיות שולם לפני 15 שנים. אם תבוצע העברה היום - יש לבחון את המקרה בהתאם לנתוניו הספציפיים - ובהחלט ניתן יהיה לחסוך לא מעט מיסים. בברכה, עו"ד אושר...
המשך תשובה