שלום. בבעלותי 2 דירות - האחת נרכשה בשנת 2010 והשנייה נרכשה בינואר 14 ברצוני למכור את הדירה שנרכשה בשנת 2014 (ערכה עלה לפחות ב 30 אחוז(שאלתי היא כמה מס שבח אצטרך לשלם עבור המכירה של הדירה שנרכשה ב 2014.(הערה חשובה - מכרתי דירה בשנת 2013 וקיבלתי פטור ממס שבח. אשמח לשמוע את דעתך.
במסגרת הפורום איננו מסייעים בחישוב. לתכנון מס ובחינת גובה המס יש לתאם פגישת ייעוץ מסודרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמי שלום. במקרה בו שילמת את מס הרכישה "ליתר ביטחון" ואז מכרת את הדירה, אתה תקבל את כספך חזרה יחד עם הצמדה וריבית של 4% לשנה. אחלה קופת חיסכון! אם תשלם לאחר 18 חודשים - אתה תשלם עם הריביות והה...
המשך תשובה