שלום רב עו"ד אירית, רכשתי דירה כנכה ושילמתי 0.5% השאלה שלי כמה זמן אני חייב לגור בדירה ולאחר מכן לעבור לגור בעיר אחרת ולהשכיר את הדירה ? עדיין יש זכות לרכוש דירה נוספת כנכה זכאי. לפני כמה חודשים נאמר לי באופן לא רישמי ברשות המיסים שאני חייב לגור שנת שכירות, האם זה נכון או הגיוני ? בברכה, יגאל
אם מרשות המסים אמרו לך אז הם כנראה יודעים מה הם אומרים - ליתר בטחון עדיף להתגורר בדירה 18 חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי יוסף לוי שלום רב. על מנת שדירה המגורים תהפוך לדירה מגורים מזכה היא צריכה לשמש לדירה 80% מהזמן בו היא בבעלותך, או שתשמש כדירה ב-4 שנים האחרונות בטרם המכירה. אם לא תעמוד בתנאים אלה - יחול מס ש...
המשך תשובה