אני מוכר את הדירה שלי לאח שלי תמורת 1.6 מליון שח שזה מחיר הדירה בשוק. לאחי אין דירה ולי זאת דירה יחידה. עורך הדין אמר לי שיש לי פטור ממס שבח ולאחי אין מס רכישה כי הסכום של הדירה פחות מ- 1.7 מליון. האם נכון ?
בהתבסס על הנתונים שציינת - זה נכון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פני אבריטל שלום רב. במקרים של התחדשות עירונית (תמ"א 38/2) יש לבחון ספציפית את הוראות ההסכם. בנוסף, לכל עסקה יש (או חייב שיהיה) יועץ מס מטעם הדיירים שידווח בשם הדיירים. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה