שלום, אני והאחים שלי ירשנו מאבא שלנו 2 נכסים. דירה אחת שקנו ההורים בתחילת שנות ה-60 ובית במושב (לא נחלה או משק) שנקנה בסוף שנות ה-70. לכל אחד מאיתנו (מהילדים יש בית משלו), האם אנחנו זכאים לפטור ממס שבח על הנכסים של הירושה, או על אחד מהם?
לא. גם להורים וגם לכם יותר מנכס אחד.
שימו לב, כי מאחר ונכסי ההורים הינם נכסים "ותיקים" במכירתם תוכלו לקבל הטבה לינארית שתקטין במאד את מס השבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גבי מה שלומך? אין קשר בין מטרת הפורום ובין השאלה. יחד עם זאת, מכירת דירה מקבלן בטרם קבלת טופס 4 היא עסקה מורכבת במיוחד. ברוב המקרים פונים אלינו לקוחות בעקבות בעיות שנוצרו בהסכמים של עורכי...
המשך תשובה