שלום לפני כשנה רכשתי דירה לפני שנכנס לתוקף החוק החדש המחייב דיווח בעסקת מקרקעין על "דיווח על אמצעי התשלום" רציתי לקבל הבהרה בנושא האם חובת הדיווח בעסקה היא רק חובת הדיווח אם שילמתי באמצעות העברה בנקאית/שיקים/וכו' ? או שחובת הדיווח היא מהיכן הכספים שיש לי בחשבון הבנק ? כגון פירוט של תלושים / שכר העבודה שלי / העברות שקיבלתי וכו' וכו' וכו' ? תודה!
יש להבדיל בין הדרישה לדיווח על "אמצעי התשלום" לבין "מקורות התשלום".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאלה שלום רב. היות ויש זכויות בניה נוספות, יש לשלם היטל השבחה בעת מימוש הזכויות, ועל כן עשוי לחול מס שבח. לעניין הסכמת השכנים - עצם ההסכמה לא מחייב תשלום מס שבח, אבל יש לבחון זאת בהתאם למסמכי ...
המשך תשובה