שלום, יש בבעלותי דירה אחת. אם אני רוצה לקנות דירה שנייה, לשפץ אותה ולמכור אותה לאחר מספר חודשים, האם אהיה חייב לשלם עליה מס רכישה? אם כן, מס רכישה ״רגיל״ לדירה שנייה, כלומר 8%? תודה רבה
אתה גם תחוייב במס רכישה בשיעור של 8% וגם תחוייב במס שבח...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דוד שלום רב. השאלה היא מיהו בן המשפחה (דרגה ראשונה או אחרת), והאם הסכם השכירות הינו אמיתי ובתנאי שוק ולא הסכם פיקטיבי. עקרונית הפטור החלקי אמור לחול אבל יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע מתאים. ...
המשך תשובה