שלום, ברשותי דירה בה אני מתגורר בנוסף לדירה נוספת שאני משכיר. הבניין שבו אני מתגורר יעבור הליך פינוי בינוי במסדרת תמ״א 38\2. כחלק הההסכם עם היזם, הדיירים יכולים לשדרג את קומת הדירה בתמורה לתשלום נוסף ליזם, אבל כל המיסים עבור עסקה זו יחולו על הדייר. השאלה היא במידה ואני בוחר לשדרג את קומת הדירה, האם אז יהיה עלי לשלם מס רכישה או מס שבח?
שאלתך מכילה את התשובה, אם בהסכם עם היזם נקבע שהוא יישא בכל המיסים, ולא תהיה הפרה של ההסכם, ....הוא אמור לשאת במלוא המיסים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הענקת אופציה שלא בתנאים הקבועים בחוק מהווה עסקה לכל דבר ועניין. לא ניתן להעניק אופציה שלא עומדת בתנאים מבלי לחוב במס רכישה / מס שבח. יחד עם זאת ניתן לפתור זאת באמצעות פעולות אחרות. ...
המשך תשובה