אנחנו שלושה אחים, אבי רשם לזכותי 25% לזכות אחי הקטן 25% ולאח הנוסף נתן 50%. האם עליי לשלם מס שבח או מס אחר במכירת חלקי לאחי או לגורם אחר לאחר קבלת התמורה? ברצוני לציין כי יש בבעלותי דירה אחת.
תוי באופן העברת הזכויות. העברה בין יורשים אגב ירושה איננה ארוע המחייב במס שבח אם עושים אותו נכון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היורש שלום. אין מספיק נתונים כדי לענות על השאלות. צריך לבחון את מצבת הנכסים של המוריש, של היורש ותשלומי איזון. אתה מוזמן לפנות עם הפרטים הנוספים בפנייה אישית אלינו ונשמח לסייע אושר אלקיים עו"...
המשך תשובה