בבעלותי שתי דירות. אני מעוניין למכור אחת ולקנות אחרת, האם אצטרך לשלם מס דירה שנייה במקרה כזה?
משה שלום, נכון להיום המצב הוא שכן, אתה תחוייב במס רכישה בשיעור של 8% בגין הרכישה ובנוסף גם תחוייב במס שבח על הדירה שתמכור. הסוגיה הזו הועלתה כבר לפני שר האוצר הקודם - ונראה שתעלה שוב - אבל אין מי שמקשיב - ועכשיו עם הבור בתקציב שנוצר עקב משבר הקורונה לא נראה שהמדינה תוותר על הכנסה שכזו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. הפטור הוא למס רכישה ב-0.5%. לא ניתן לדעת אם ניתן לקבל את הפטור נכה בלי לבחון את המקרה עצמו אושר אלקיים עו"ד...
המשך תשובה