לפי סעיף 48א1(ב1)(1) (א) על השבח הריאלי עד יום התחילה- בשיעור המס הגבוה ביותר הקבוע בסעיף 121 לפקודה. האם הכוונה לשיעור המס של הנישום הספציפי או לשיעור המס בטבלה שהוא 47%? במקרה שלי הנישום מגיע למדרגת מס של 20% מה נכון?
באופן עקרוני פורום זה לא נועד לעורכי דין. מכל מקום מכירת נכס מהשנתון שציינת אמורה ליהנות משיעורי המס המופחתים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. בעת מכירת נכס בחו"ל, יש לקבל ייעוץ מסודר בנוגע לאמנת המס שחלה בין יוון וישראל. מומלץ לפנות למומחה למיסוי בינלאומי. בברכה, עו"ד (כלכלן) אושר אלקיים ...
המשך תשובה