יש לי דירת מוגרים וכן בית קטן של 35 מ"ר על מגרש. אני רוצה למכור את הבית הקטן. רציתי לדעת אם אני צריכה לשלם מס שבח במהלך המכירה. לא היו שום שינויים של אחוזי בניה מאז שקניתי את הבית הקטן ועד עתה. בתודה מראש, ריקי
אם לא קבלת פטור בשנה וחצי האחרונות הרי את פטורה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. יש לבחון את המקרה באופן ספציפי. התשובה העקרונית היא שעשוי להיות תשלום של מס רכישה עבור דירה שנייה (8%) במקרה של רכישת דירה להשקעה. נדרש ייעוץ פרטני לנושא. בהצלחה! עו"ד אושר אלקיי...
המשך תשובה