שלום רב, מכרתי את הדירה שקיבלתי בירושה (דירה שניה). רשות המקרקעין רוצה תוספת משמעותית עקב כך שהדירה הייתה מושכרת במשך שנים. השאלה שלי היא ברמת העיקרון האם הדרישה היא לגיטימית? תודה מראש
מן הסתם המדובר בפחת - במשרדנו הצלחנו להפחית את שיעור המס במקרה מסוג זה - אם מדובר בסכום ייתכן שיהיה כדאי להילחם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלות שציינת לא ברורות. יחד עם זאת, אם הבנתי אותך נכון, במועד רכישת הדירה השנייה תחוב במס רכישה של דירה שנייה. מס רכישה משלמים 60 ימים ממועד ביצוע העסקה. בברכה, אושר...
המשך תשובה