שלום רב, מכרתי את הדירה שקיבלתי בירושה (דירה שניה). רשות המקרקעין רוצה תוספת משמעותית עקב כך שהדירה הייתה מושכרת במשך שנים. השאלה שלי היא ברמת העיקרון האם הדרישה היא לגיטימית? תודה מראש
מן הסתם המדובר בפחת - במשרדנו הצלחנו להפחית את שיעור המס במקרה מסוג זה - אם מדובר בסכום ייתכן שיהיה כדאי להילחם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום. מבחינת רשות המיסים הורשה אינה חייבת במס, אלא אם שולם כסף מחוץ לעיזבון (למשל קונים את החלק של האחים או מעבירים כסף בסמיכות לכך), או במקרים חריגים אחרים. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה