כאשר חותמים על הסכם למכירת דירה, תוך כמה זמן יש לדווח לשלטונות המס (מס רכישה ומס שבח)? למוכר קיים פטור ממס שבח כי לא מכר דירה ב-4 האחרונות, ולרוכש זו דירתו הראשונה והיחידה ולכן זה גם פטור, תוך כמה זמן יש לדווח? האם יש הבדל בזמנים במקרה זה בין המוכר לקונה?
יש לדווח בתוך 40 יום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. 8 אחוזים מהשקל הראשון. מומלץ לבחון תכנון מס ותכנון עסקי בנדל"ן שכן מבנה הבעלות שלך אינו מיטבי בלשון המעטה. מוזמן ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים....
המשך תשובה