זכיתי במחיר למשתכן בשנת 2018 ולכן כעבור 7 שנים בשנת 2025 אני זכאי למכור את הדירה. לאור עיכובים של הקבלן אני אקבל את הדירה רק ביוני 2024. האם עלי לחכות עד 2026? האם אני פטור כבר לאחר 7 שנים? האם יש ועדת חריגים בנושא מס שבח?
שלום רב,
ככל ששאלתך היא לעניין הפטור ממס שבח לעניין מכירת דירה יחידה- אחד התנאים לזכאות לפטור הוא שהדירה היתה בבעלותך במשך 18 חודשים לפחות , ככל שזה לא המצב כדאי להמתין עד למועד האמור. אין ברשות המיסים שום ועדת חריגים לעניין שציינת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קארין שלום רב השאלה שלך קצת טריקית - שכן לא ברור אם יש רווח (שבח) בעסקה או שלא. עוד אני מבין מנתוני השאלה שלא רכשת/מכרת דירה זמן רב, לכן אולי את חושבת על הפטור "הישן" של פטור מדי 4 שנים (יכול לה...
המשך תשובה