שלום. קיבלנו שלושה אחים בצו ירושה חנות שנירכשה בשנות השביעים (כ- 50מ"ר) פעלנו לפני שלוש שנים להעברת הזכויות על שמנו. כיום אנו מעונינים למכור את החנות (למען השקט הנפשי) אננו יודעים מה שובייה הכספי של החנות. שאלתנו .. כיצד עלנו ליפעול בכדי לדעת מה שובייה של החנות האים יוטלו עלינו מיסים בחלוקה לשלוש. תודה.
כדי לדעת מה שוויה של החנות תוכלו להעזר בשמאי מקרקעין או במתווך
כל אחד מכם יחויב במס בנפרד בגין מכירת השליש השייך לו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנחס שלום רב. לגבי שיפוי הוצאות - בערר במס שבח אין שיפוי אוטומטי על אגרות הערר, גם במקרה של זכייה מלאה. זו שונה מהליכים פליליים או מנהליים אחרים. לגבי הגשת ערר אחד - חובה להגיש ערר נפרד עבור כל יור...
המשך תשובה