היי ותודה מראש מכרתי דירה וקניתי דירה במקומה, בדירה שמכרתי השתמשמתי בפטור של כל 4 שנים.., יש לי עוד דירה בבעלותי, האם כדי להימנע ממס רכישה וממס שבח אני יכול להעביר אותה כמכר ללא תמורה לביתי לפי סעיף 62 , ואז להימנע ממס שבח, ומס רכישה
מס שבח חל על מכירה ולא יחול על העברה ללא תמורה לביתך אם אין בבעלותה דירה היא תהיה פטורה ממס רכישה עד 1421760 ש.ח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב. 1. מס רכישה יהיה 1/3 מ-8%. 2. ניתן לבצע העברה לילדייך הבגירים ואם זו דירתם היחידה אז מס הרכישה יהיה לפי דירה יחידה 3. העברת דירה לקטין דורשת את אישור בית המשפט, כנראה לא תהיה אפשרית...
המשך תשובה