שלום חתמתי על חוזה קניית דירה (דירה ראשונה ויחידה) בנובמבר 2012. בחוזה רשום שיום כניסה לדירה ב 1/06/2013. עד מרץ 2013 העברתי 90% מהסכום (לפי ההסכם). הבנתי שב 5/5/2013 מתבטל פטור גם לדירה ראשונה - מס רכישה. השאלה האם זה יחול עליי או לא? האם אצטרך לשלם מס רכישה? הרי בסופו של דבר העברתי את רוב הסכום לפני 5/5/2013 וגם הערת אזהרה הייתה רשומה 2012. תודה
מס הרכישה נקבע על פי יום הרכישה ואין קשר למועד המסירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על מנת לענות על השאלה יש צורך לדעת האם יש בבעלותך דירה נוספת מעבר לדירת הירושה. במקרה בו אין ברשותך דירה נוספת, ניתן יהיה לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור המחצית שנרכשת מאחותך. כמו כן, ...
המשך תשובה