שלום וברכה אודה לך מראש על תשובתך אנחנו לפני מכירת דירה שנייה בבעלותינו ולא רצינו לנצל את הפטור הדירה שימשה לשכירות בהלך 2.5 שנים מאז שנקנתה. לא דווחנן למס הכנסה עליה כי היינו בתקרת הפטור. 1) הפסדים מועברים ניתן לקזז כנגד מס שבח אם כן איזה טופס אני אמור להמציא למס שבח? 2) מה לגבי כל שאר ההוצאות מס רכישה תיווך שיפוצים ועוד ? למרות שלא דווחנו למס הכנסה על הכנסה של 3000 שקלים לחודש . תודה מראש רון
ניתן לנכות את כל ההוצאות שיצרו את השבח כולל מס רכישה תיווך ושיפוצים ואישור הפסדים ממס הכנסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב גידי בהינתן שתרכשו דירה נוספת, אחוז ההחזקה המקסימלי יהיה 1/3. יחד עם זאת הנתונים יכולים להשתנות ממקרה ומומלץ להתייעץ באופן פרטני. עו"ד אושר אלקיים (כלכלן)...
המשך תשובה