אני עובד בחברה בקבוצה X. הקבוצה רוצה לסגור את החברה ולפתוח חברה חדשה ולכן רוצה לפטר את העובדים ,להפריש להם פיצויים ולגייס אותם מחדש לחברה החדשה. הוותק בין החברות יעבור. המשכורת האחרונה שתשלום לעובד תכלול הבראה+ פיצויים. על מה העובד צריך לשים דגש נוסף במעבר? האם יש דברים שהעובד אמור לבקש?
שלום,
השאלה כללית מדיי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חיובי. ישמגזרים שלמים שבהם אין הכנסת טלפונים סלולריים למקום העבודה. כגון במשרדים כמו משרד החוץ, משהב"ט ויתר גופי ביטחון. ניתן לדרוש מעובד לא להיות בטלפון בזמן העבודה כי טלפון הוא בעצם זמן פרטי. אז בהפ...
המשך תשובה