שלום רב, זומנתי לראיון בחברה גדולה ( למשרה זמנית של 8 חודשים,החברה מונה כ - 150 איש ואין היא מתחום ההסעדה),זומנתי תחלה לראיון אצל נציגה כלשהי ,ולאחר כמספר ימים, זומנתי לראיון שני אצל נציגה נוספת בכירה יותר . למרות שטרחתי והתראיינתי כשעה אצל כ"א מהן, לא קיבלתי מענה. חלפו להם 14 יום ולא שמעתי מהם. מיותר לציין שקיים תסכול רב,האם אני עומד בתנאים הצדיקים תביעה ע"פ החוק החדש? תודה רבה
כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לגבי סוגיית המס- התשובה חיובית- זו הטבת מעסיק לגבי עצם העניין - זה יכול להיחשב להרעה בתנאים אם כי בנושא הוצאות סוגיית ההרעה פחות רלוונטית ולעסיק יש זכות להחליט בנושאים הללו....
המשך תשובה