שלום, אני עבדתי כאזרח עובד צה"ל למשך 7 שנים תחת חוזה אישי. ב 2.4.19 התפטרתי מהשירות. לאחר לחץ ממפקדי בצה"ל לחזור, נתתי את אישורי לחזור ב-7.10.19 לאותו תפקיד. האם הוותק שלי של 7 שנים נשמר? או שמתחיל מ 0? אודה על התייחסותכם
קיים ניתוק של יותר משישה חודשים ולכן הותק לא נשמר, אתה צריך לבדוק במסגרת הצבא איך הם מחשיבים את הותק אם בכלל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השכר צריך להיות בהתאם לחוזה שנחתם בין הצדדים וכפי שסוכם. אשר לשעות העבודה הנוספות, ככל שאלה מבוצעות באותו היום ייתכן ויש מקום לדרוש תשלום בגין שעות עבודה נוספות- זאת יש לברר על פי אינפורמציה נוספת החס...
המשך תשובה