בסוף חודש שביעי חיברו אותי למוניטור הייתי מאושפזת במשך יומיים לפני שגילו שהמוניטור בכלל לא מחובר והעובר נמצא במצוקה. הובהלתי ללידה מוקדמת ויש לבן שלי נזקים בריאות כתוצאה ממה שקרה. איך מגבשים עילה לתבוע בגין רשלנות?
חלי שלום רב., האם יש בידיך תיעוד רפואי שמעיד על כך שהמוניטור לא היה מחובר ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סימה, במענה לשאלתך - המקרה לא בהכרח ייחשב כרשלנות. חסרים פרמטרים רבים ע מנת לבצע הערכה ראשונית, לדוגמא- הערכת משקל התינוק, ההתקדמות בתעלת הלידה, מספר הריונות קודמים וכיו"ב. מה הכוונה בשימוש בכוח-...
המשך תשובה