שלום וברכה. לפני שנתיים ילדתי תינוקת במשל של 4.750 קילו. במהלך ההריון לא חשדו שזו תהיה תינוקת במשקל כל כך משמעותי. כתוצאה מהלידה הקשה נוצר אצלי עיוות באגן וכאבים שנשארו עד היום וקשיים להיכנס להריון. פשר להגיש תביעה?
אוסי שלום רב., יש לבחון התיעוד הקיים הן ממעקב ההיריון ובפרט ממהלך הלידה ובמידת הצורך להפנות תיעוד זה למומחה רפואי בתחום המיילדות והגניקולוגיה שיבחן האם קיימת התרשלות שגרמה לנזקך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה