שלום, קנינו דירה שניה ושילמנו עליה מס רכישה, מכרנו את הדירה הראשונה והשניה תוך פחות משנתיים וקנינו דירה אחרת, השאלה האם מגיע לנו את המס רכישה בחזרה והאם זה שמכרנו את הדירה השניה שבוע לפני הראשונה אמור להפריע? תודה.
לא ברור, את מוזמנת לצור קשר עם המשרד.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית ממש לא מומלץ לערוך זכרון דברים - זכרון דברים הוא חוזה חסר, והוא שייך לתקופת טרום כניסת המחשבים למשרדי עורכי הדין . בנוסף- לא רצוי לחתום על חוזה שאחד הצדדים בו יכול להשתחרר ממנו ע"י מחדל, בעוד ה...
המשך תשובה