שלום..אימי מוכרת את דירתה ומעבירה לי את הכסף .אני רוכש דירה על שמי בתוספת משכנתה.ןאימי תגור בבית .שאלתי היא יש לי בת זוג שחייה איתי בשכירות האם במהלך הזמן יש לה אפשרות לתבוע חלק מהבית שקניתי על שמי לאימי.אם כן מה נתן לעשות שזה לא יקרה.בת זוגי מוכנה לשתף עימי פעולה וזאת על מנת שלא אדאג בעתיד מכל סיבה שהיא.מחכה לתשובה תודה
לפי התיאור שלך, קיים חשש מסוים כי אם המשכנתא תשולם מחשבון משותף שלכם, יהיה מקום לטענה כי לבת הזוג זכויות בדירה. גם אם המשכנתא תשולם מחשבון אישי שלך, אך בגלל התשלום תקטן השתתפותך בהוצאות אחזקת הבית, עלול מישהו לנסות לתבוע זכויות של בת הזוג בדירה.
כדי למנוע בעיות בעתיד, כדאי בכל מקרה לערוך הסכם, שמסדיר את הזכויות בדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעיקרון אין צורך בשיקים אישיים לתשלום ברכישת דירה. ממילא התשלום הראשון והאחרון אמורים להתבצע באמצעות שיקים בנקאיים, והתשלומים האמצעיים, יכולים להתבצע באמצעות העברות בנקאיות . לפרטים נוספים ניתן לפנ...
המשך תשובה