רכשתי דירה מקבלן לפני 2 וחצי לפני שנה וחצי נכנסתי לדירה מתי אני אוכל למכור אותה?
אפשר למכור את הדירה תמיד, השאלה האם קיים פטור ממס שבח....
החזקה עצמה אינה תנאי בלעדי לצורך קבלת הפטור.בחוק יש תנאים נוספים, ויש לקבל חו"ד מעו"ד המתמחה בתחום, לפני ביצוע העסקה.
לעניין ההחזקה בדירה- יש להחזיק בדירה 18 חודשים לפחות, ממועד שהיתה דירת מגורים ( באופן רגיל, הדירה הינה דירת מגורים מעת קבלת טופס 4), כדי לענות על התנאי של תקופת החזקה, לצורך פטור.
על מנת לקבל את הפטור- יש לעמוד גם בתנאי החוק הנוספים, והחזקה , כשלעצמה, אינה מקנה פטור אוטומטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה מורכבת, יש לברר האם המתווך הראשון היה מוכן לנהל מו"מ עם המוכר ולנסות להוריד במחיר? האם פנית למתווך הראשון לצורך ניהול מו"מ על המחיר? האם הודעת למתווך השני כי היה מתווך ראשון בתמונה? לכאורה המת...
המשך תשובה