אז הכונס אמר שיפנה לבימש להוציא אותי- הדיירת ובעלת הנכס- כי הדירה לא נמכרת.. והשאלות 1- אין לי כסף לשכד ומחכה לכספי המכירה 2- האם מותר להוציא אדם מביתו כך רק כי אין קונים כי הבנין בתמא 38? 3- מה עושים אם אין כסף לשכד למעט כספי המכירה? האין ביהמש מתחשב?

כאשר דירה נמכרת עקב פירוק שיתוף, אין חובה לספק לדייר הנוכחי דיור חלופי.
במידה ותוגש בקשה לפנות אותך מהדירה, ניתן יהיה לבדוק מהם נמוקי הבקשה , ולהגיב עליה בהתאם , מתוך מגמה למצוא לך קורת גג, במצב שנוצר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זכות הקניין של בעל דירה בבית משותף, מופיעה בנסח הטאבו ובתשריט הבית המשותף. במידה ולא מוצמד מחסן לדירה - אז אין בבעלותך מחסן. מחסנים שאינם צמודים לאף דירה ( במידה וישנם כאלה) מהווים רכוש משותף ( ב...
המשך תשובה