מכרתי דירה הרשומה בטאבו וכדי ל"היות בסדר" כשהייתי בטאבו ולבקשת הקונים ועורך דינם שילמתי את האגרות בעבור רישום הערת האזהרה שלהם. כשביקשתי החזר גם הקונים וגם עורך דינם התנערו מאחריות ואמרו שלא ישלמו לי. כרגע קיבלתי לידי את אישורי המיסים ועורך הדין של הקונים מבקש ממני לחתום לו על ייפוי כוח להעברת הבעלות. האם מותר לי לעכב את אישורי מיסים והחתימה עד לקבלת התשלום ששולם על ידי כשהקונים היו צריכים לשלמו ?
מדובר בנושא רציני , ולא ניתן להשיב עליו בלי לקרוא את החוזה הספציפי שחתמתם. אני סבור שעוה"ד שייצג אותך בעסקה, יוכל לתת לך את הייעוץ המתאים, לאור הכרותו עם העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כדאי שתפנה לייעוץ אישי בעניין זה , כיוון שמדובר בסכומים גבוהים מאוד , במקרה של דיווח לא נכון. לדעתי במקרה שלך, כדאי לבדוק את האופציה למכור את הדירה הנוספת , עד שנה מיום קבלת החזקה בדירה הנרכשת, מה ...
המשך תשובה