לאחר שחרורו מצה"ל, חייל משוחרר קיבל בעלות על מגרש בשווי 30,000 שקלים. רוכש מעוניין לרכוש את הקרקע בסך של 150,000 שקלים. האם ניתן לרשום את הקרקע על שמו של הרוכש, וזאת למרות שברישום במינהל מופיע שמו של החייל?
יש לברר באיזה אופן קיבל החייל את זכותו במקרקעין ולבחון את ההגבלות שחלו בהעברתם לצד ג'. יובהר כי מאחר ואתה הרוכש סוגיות הקשורות למס שבח אינם מעיניינך.
בהצלחה,
שלום לוי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מדובר בנושא עובדתי, לא קל לבירור. צריך לבדוק את ההתחייבות שלכם בהסכם המכר. בדרך כלל דירה נמכרת "כפי שהיא" , וספק אם אתם אחראים לבלאי טבעי ורגיל, כדוגמת סתימה בכיור המתרחשת מדי פעם, גם בשימוש זה...
המשך תשובה