שלום רב, אני צפויה לרכוש דירה מעמידר, האם בעת הרכישה בתי הקטינה תהיה רשומה בטאבו וכמו כן תהיה זכאית לחלק מהדירה? אודה לקבלת תשובה.
את נושא רכישת הדירה וזהות הרוכשים יש להסדיר ישירות מול עמידר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

החוזה יכול לקבוע הצמדה מיום חתימת החוזה, ואין שום קשר בין ההצמדה למועד קבלת היתר הבנייה. מאידך- הצמדה חלה על כל תשלום עד למועד תשלומו . לא שמעתי מעולם על חוזה שנדרשים בו הפרשי הצמדה על תשלום, במועד ...
המשך תשובה