שלום רב, אני צפויה לרכוש דירה מעמידר, האם בעת הרכישה בתי הקטינה תהיה רשומה בטאבו וכמו כן תהיה זכאית לחלק מהדירה? אודה לקבלת תשובה.
את נושא רכישת הדירה וזהות הרוכשים יש להסדיר ישירות מול עמידר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן רוכש בד"כ מחוייב בתשלום שכ"ט עו"ד הקבלן, שנגבה כביכול עבור רישום הדירה , בטאבו ע"י עו"ד הקבלן. אכן רצוי מאוד שהרוכש ייוצג בחוזה ע"י עו"ד מטעמו כדי להבטיח תנאים הוגנים וקבלת בטחונות מלאים לכספי הק...
המשך תשובה