שלום עו"ד אסף. אנחנו עומדים לפני ביצוע תמ"א 38 בבניין ונתקלנו בבעיות מול היזם מה שמעכב את תחילת הבנייה. פנינו לעו"ד המייצג אותנו ושאת שכר הטרחה שילם היזם עם חתימת החוזה ,והעו"ד הודיע לנו שהוא מייצג אותנו רק לצורך חתימת החוזה וסוגיה זו תתברר מן הסתם בערכאות משפטיות. מה שמפריע שהעו"ד וגם היזם שהוא גם עו"ד בהכשרתו לא אמרו לנו הדיירים לפני חתימת החוזה שיש בנהיים קשר עסקי, מתברר שהיזם מבצע תמ"א 38 בבניין של העו"ד שלנו. לאחר כל זאת שאלתי האם יש כאן ניגוד אינטרסים והאם הם היו אמורים ליידע את הדיירים על הקשר בנהיים. בברכה יוסי
השאלה אינה קשורה לנושא הפורום, אלא לנושא של אתיקה של עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבחון את המסמכים שנחתמו עם הקבלן. לעתים ה "דחייה" שמשיג הקבלן, היא ללא כל קשר להיקף העבודות שבוצעו בפועל, וניתן לבטל, בטענות שונות , את הארכה שניתנה. כמו כן , ה "גרייס" של 60 יום הינו רק בתנאי שהדי...
המשך תשובה