יש לי הורים שהבית רשום על שניהם עכשיו אבא שלי פשוט תלה שלט למכירה בלי לשאול אף אחד ולהסביר לאף אחד . פשוט תלה שלט 1. השאלה שלי אם זה אפשרי שהוא יכול להוציא תשם של אמא שלי כבעלת הדירה גם . ככה פשוט לזייף חתימה שהיא הסכימה בעצם
ראשית, ברור שאסור לזייף חתימה.
כעקרון, כל אחד מהשותפים במקרקעין רשאי למכור את חלקו במקרקעין , ללא הסכמת השותף האחר. ( כמובן שאת חלקו בלבד, ולא את החלק של השותף...)
במידה ושותף מעוניין להעמיד למכירה את כל המקרקעין , הוא יכול לפנות בבקשה לפירוק שיתוף, בבית המשפט המוסמך.
אציין כי במכירת דירה של בני זוג, יש גם אלמנטים מדיני המעמד האישי, ( כולל הגנות להם זכאי בן זוג,בדירת המגורים המשותפת) וצריך לפנות בעניין גם לעו"ד המתמחה במעמד אישי, לצורך בחינת האפשרויות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ברור משאלתך מי רשום כבעל הדירה. אם הדירה רשומה על שמך, וסיימתם את הליכי הגרושין, ובמסגרת ההסכם אין שום הגבלה על מכירת הדירה, אז לכאורה אין מניעה שתמכרי אותה בעצמך. אם עדיין הדירה רשומה ע"ש הגרוש,...
המשך תשובה