שלום רכשתי לפני שנתיים דירה מקבלן-היה לי פטור לפי מדרגות המס באותה שנה--את הפטור הוציא העו"ד של הקבלן וגם שמר אותו אצלו-אבל ראיתי את המסמך בחוזה --האם זה אפשרי ? האם זה תקין? תודה מראש
השאלה לא מובנת- אם נמצא אישור פטור אצל עוה"ד של הקבלן אז מה הבעיה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית אציין כי מי שקונה דירה חלופית ,לדירת המגורים שבבעלותו , לפי החוק החל היום, מקבל 18 חודשים למכירת הדירה הראשונה . ( במקרה של דירה חדשה מקבלן ניתנת תקופת זמן של שנה מקבלת החזקה בדירה- לפי המאוחר מ...
המשך תשובה