שלום רב, לאחר ניהול מו"מ של כשבועיים הגענו לשלם של חתימת חוזה לאחר שעו"ד העבירו טיוטות והחתימה תואמה למחר. אנחנו (הרוכשים) רוצים להתחרט ולבטל את העסקה כי הבנו שאנחנו לא שלמים עם האיזור בו נמצאת הדירה . האם אפשר להתחרט? האם אנחנו חשופים לתביעה?
עד לחתימת החוזה, אינכם מחויבים לו.
מאידך, העילה שיכולה להיטען נגדכם היא חוסר תום לב במו"מ, תוך גרימת נזק לצד השני, הוציא משאבים, והסתמך על החוזה שהיה אמור להחתם. רק עוה"ד שייצג אתכם במו"מ, ויודע כיצד המו"מ התנהל, ויוכל לייעץ לכם, האם אתם חשופים לתביעה, ואם כן, מהו היקפה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מדובר בנושא מורכב, שלא ניתן לתת על כולו מענה בתשובה קצרה בפורום. כעיקרון, אם יש חדירת מים מהרכוש המשותף, ניתן לתבוע מוועד הבית, לממן את התיקון. אם אין וועד בית, יש להגיש תביעה כספית נגד כל הדיירים,...
המשך תשובה