לגיסי שחי בארצות הברית(אזרח אמריקאי)יש דירה שאביו ז"ל היה גר כיום הוא מעונין למכור אותה רצוי לדעת שאחותו נפטרה ויש 3 ילדים. מה ניתן לעשות על מנת להפחית את המיסים

כפי שהבהרת לי, לא מדובר בדירת ירושה, אלא בדירה בבעלות הבן, בה האב התגורר כבר-רשות של הבן, ולבן יש דירה נוספת בארה"ב.
בנסיבות אלה דינו כדין כל אדם אחר, שיש לו דירה נוספת בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברור שכרגע אין דירה ולכן המכירה תחוייב במס.עם השלמת הדירה תהיה בעל שתי דירות מגורים על כל המשתמע מכך. כדאי לבדוק באופן מקצועי אם יש אפשרות להכיר בדירה שתיבנה כדירת ירושה,למרות שעל פני הדברים, נראה ש...
המשך תשובה