פניתי ליועץ משכנתאות בכדי שיסייע לי לבחור משכנתא בתנאים האופטימליים עבורי ואני מרגיש מאוכזב מהשירות . הוא ביקש את רוב הכסף כבר בהתחלה .הוא אמר שכיוון שאין לי ותק במקום עבודה ואישתי מקבלת נכות אין הבנקים מוכנים לתת לי משכנתא למעט בנק אחד .יכול להיות דבר כזה . אני מרגיש שהוא לקח כסף ולא מסםיק מתאמץ בשבילי . האם יש אפשרות לבטל כאן את העיסקה ? האם יתכן והחוזה שחתמתי מולו לא חוקי ?

יש לבדוק את החוזה, את התחייבויות היועץ, ואת מה שנעשה מצידו.
רק לאחר מכן, ניתן יהיה לקבוע האם החוזה הופר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בשום פנים ואופן לא ! אסור לחתום על חוזה אם אינך יודע בוודאות שתוכל לממן את הרכישה. כמו כן, אסור לתת למוכרים כל סכום, ובוודאי לא 500,000 ש"ח, לפני שנחתם חוזה וקיבלת לטובתך הערת אזהרה + כל הבטחונות ה...
המשך תשובה