שלום, רכשתי לפני כשנתיים דירה, ובעוד חודשיים אמור לקבל אותה מהקבלן, אני מעונין למכור את הדירה לאחר קבלת מפתח, האם חל עליי מס כלשהו ? יש לציין שזוהי דירתי היחידה. תודה מראש

אחד התנאים למכירת דירה , שנרכשה על ידך, בפטור ממס ,הינו החזקה בדירה במשך 18 חודשים לפחות. לכן מכירת דירה ,מיד לאחר קבלת המפתח, תחויב במס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כדאי לפנות לעו"ד לקבל ייעוץ משפטי ספציפי לאור הנתונים שלך, אב גם העברה לקרוב ללא תמורה, נחשבת , בדרך כלל, מכירה לצורך מס שבח....
המשך תשובה