שלום, רכשתי לפני כשנתיים דירה, ובעוד חודשיים אמור לקבל אותה מהקבלן, אני מעונין למכור את הדירה לאחר קבלת מפתח, האם חל עליי מס כלשהו ? יש לציין שזוהי דירתי היחידה. תודה מראש

אחד התנאים למכירת דירה , שנרכשה על ידך, בפטור ממס ,הינו החזקה בדירה במשך 18 חודשים לפחות. לכן מכירת דירה ,מיד לאחר קבלת המפתח, תחויב במס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשור יותר לתחום הביטוח, אבל אשתדל לענות: עדיף שכל בעלי הדירה יהיו רשומים כבעלי הפוליסה- חברות הביטוח תמיד ממציאות כל תירוץ כדי להתחימק מתשלום, ועדיף לא לתת להן שום פתח...בכל מקרה, אם רק הבעל הו...
המשך תשובה