אני רוצה לקנות דירה ולרשום אותה כבר עכשיו על שמו של הילד שלי בן 14. כך שזו תיחשב הדירה שלו. האם אני אמור להגיש בקשה לבית המשפט? ואיך מבצעים את הרישום בטאבו? תודה

יש לשקול היטב האם אכן כדאי לבצע את העסקה בצורה כזו. עד שהילד יגיע לגיל 18 הדירה תחשב כדירה של "התא המשפחתי" , לצורך מס רכישה , ומס שבח.
אכן יש לקבל אישור בית המשפט לענייני משפחה לעסקה.
לאחר קבלת האישור, בית המשפט נותן צו שמאפשר להורים לחתום בשם הקטין , לצורך ביצוע הרישומים.
אשמח לתת לך פרטים נוספים, אם אקבל מידע ספציפי על העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במידה והרכישה הייתה מקבלן, הייתם אמורים לשלם סך של 5000 שקלים +מע"מ לעורך הדין של הקבלן. יש לפנות לעו"ד המתמצא בתחום ,על מנת שיבחן את החוזה ואת התשלום שנדרשתם לשלם. במקרה של תשלום עודף,יש לבחון את הא...
המשך תשובה