ברשותי חצי דירה שירשתי מהורי. מכרתי לאחרונה את בית מגורי. ברצוני לרכוש דירה חדשה למגורי. האם בחישוב מס רכוש מתחשבים שיש לי רק חצי דירה שניה?

לפי חוק, אם יש לך מעל 1/3 בעלות בדירה, זה נחשב שיש לך דירה נוספת לפי החוק, לעניין מדרגות מס רכישה ברכישת דירה נוספת.
מצד שני, אם הדירה עומדת בהגדרות סעיף 5 (ב) לחוק, אז ייתכן שהיא לא נחשבת כדירה נוספת- יש לבדוק את הנושא באופן פרטני, לאחר עיון בנסח ומענה שלך למספר שאלות בעניין.
תוכלי ליצור איתי קשר דרך הטלפון באתר, על מנת שאוכל להתייחס לפרטים, במקרה הספציפי שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית ממש לא מומלץ לערוך זכרון דברים - זכרון דברים הוא חוזה חסר, והוא שייך לתקופת טרום כניסת המחשבים למשרדי עורכי הדין . בנוסף- לא רצוי לחתום על חוזה שאחד הצדדים בו יכול להשתחרר ממנו ע"י מחדל, בעוד ה...
המשך תשובה