רכשתי לפני כ 10 שנים מאדם פרטי (נניח יעקב) דירה שהיתה רשומה בטאבו בבעלותו. הדירה מושכרת. לאחרונה הגיעה דרישת חוב ע"ס 15,000 ש"ח מחברת עמיגור. בדרישה רשום גוש חלקה של הדירה שלי והיא ממוענת לשם אחר (נניח משה) - כנראה בעלים קודמים או דייר עמיגור קודם. האם עלי להתייחס לדרישה זו למרות ששמי לא מופיע (הדרישה נמסרה לדיירים או הושמה בתיבת הדואר) האם יש התיישנות ? האם אני צד בעניין ?

יש לבדוק את הדרישה ואת מכלול ההסכמים והזכויות. ייתכן ואינך חייב , אך לא ניתן לענות תשובה מוחלטת בלי בדיקת מלא המסמכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להבין את מכלול הנסיבות על מנת להנחות אתכם בנושא זה. במרבית המקרים העצה היא לשלם ולתבוע את הקבלן בתביעה משפטית מיד לאחר מכן. כדאי שתפנו לעו"ד המתמצא בתחום. לעתים עצם הפניה לקבלן באמצעות עו"ד מביאה ל...
המשך תשובה