בסיטואציה בה דירה רשומה בטאבו, כשהבעלות היא של רשות מקרקעי ישראל, ולמוכר הדירה יש זכויות חכירה, אולם יש הגבלה על העברת הזכויות מאחר ויש צורך בחתימת המנהל על שטרי העברת הזכויות, האם נהוג שבמועד מסירת החזקה, כאשר המוכר מוסר לקונה את אישורי המיסים יפוי כח בלתי חוזר, עליו להמציא את השטרות לקונה כשהם חתומים כבר ע"י רמ"י? או שנהוג שלאחר מסירת החזקה הקונה הוא זה שמחתים את רמ"י על השטרות ?...

בדרך כלל המוכר אמור להמציא שטרות חתומים כי הוא אמור גם לשלם למנהל , במידה והמנהל דורש דמי הסכמה לצורך החתימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לענות על השאלה בלי בדיקה דקדקנית של המסמכים , הנסחים , ההסכמים, מחיר הרכישה, המחיר הכולל של שתי הדירות , דירות נוספות בבעלותך, האם מהתמורה אתה מתכנן לקנות דירה חדשה. עליך לפנות לייעוץ פרטנ...
המשך תשובה