שלום, ראיתי בית שהייתי מעוניינת לקנות. הבית רשום בטאבו. הוצאתי נסח טאבו ורשום שם שהבית נרשם אצל כונס נכסים לפני 3 חודשים. 1. האם יכול להיות שהמוכר לא יודע שהבית עבר לכונס נכסים? 2. האם רק כונס הנכסים יכול למכור את הבית? 3. האם אני יכולה לקנות את הבית? אם כן - באיזה מחיר. מחיר השוק או מחיר מופחת? תודה רבה!
ישנה אפשרות שהבית יימכר על ידי הכונס וישנה אפשרות שהבית ימכר על ידי הבעלים עצמם. בכל אופן, הבעלים יודע וברור לו שהבית נמצא בהליך של כינוס.
לעניין המחיר - עניין של מו"מ, לרוב נכסים מכינוס נמכרים במחיר המופחת ממחיר השוק החופשי (נע בין 3%-6%).
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה לקבוע האם זכרון הדברים נחשב חוזה מחיייב בלי לראות אותו , מצד שני ,ברור שבמקרה כזה התנהגות המוכרים מהווה חוסר תום לב במו"מ, גם אם זכרון הדברים לא הבשילי לכדי חוזה מחייב . ( כמובן שיש לשמוע גם את ...
המשך תשובה