שלום, לפני כ 25 שנה לקחתי משכנתא ואמרו לי שמגיע לי סכום כמענק לאחר 15 שנה אם אני אגור בדירה, לאחר 15 שנה רואה בתדפיס אכן נכנס המענק אבל לאחר חודש נעלם הסכום מתדפיס כאילו שלא היה ולכן פניתי לכל הגורמים הנוגעים בדבר ולא את מענק לא קבלתי. שאלתי מה עושים במקרה שכזה, האם אפשר לתבוע את הבנק או את המדינה. תודה

יש לבדוק את התנאים למענק, ואם אכן היית זכאי להם, אפשר לפנות לרשות הרלוונטית, ובמקרה קיצון גם לעתור לבית המשפט.
מדברך אני מבין שמדובר במענק שהיה אמור להיות משולם לפני כ 10 שנים, ובמקרה זה אני חושש כי קיימת בעיית התיישנות .
יש לבדוק כל מקרה לגופו , באמצעות עו"ד העוסק בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ההצמדה הינה לפי הרשום בחוזה. בדיוק עכשיו סייימתי לבדוק חוזה ללקוח, שהקבלן החליט לנסות תרגיל "מצליח" ולקבוע הצמדה למדד מיום 15.5.21 במקום למדד שהתפרסם ב 15.8.21 - שווי ה "טעות " ללקוח - 33,000 שקלים ,...
המשך תשובה