שלום רב, רכשנו קרקע במושב בשנת 2005 (לפי חוזה של מנהל מקרקעי ישראל), סיימנו לבנות את הבית ונכנסו אליו דיירים לפני כמעט שנה דצמבר 2011). היום אנו מעוניינים למכור את הבית. נודע לנו שלא נוכל כי המנהל איננו מאפשר את מכירת הבית אלא לאחר מספר שנים. האמנם? מה משך הזמן? בחוזה מול המנהל לא מצויין שום דבר בנושא. נודה לעזרתך!
בד"כ ההגבלה היא לתקופה שנעה בין 3 ל - 5 שנים.
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הנושא של פיצויי הפרה הוא נושא מורכב, מצד אחד נכון שלפי החוזה זו הפרה יסודית, מצד שני, במיוחד אם לא ביטלת את החוזה, בית המשפט מוסמך להתערב בגובה הפיצוי. כדאי להתייעץ עם עוה"ד שייצג אותך בחוזה, כיוון ...
המשך תשובה