שלום לך , הגרוש שלי מעוניין למכור את הדירה ולהביא שמאי מטעמו , האם השמאי שהוא יביא יהיה לטובת הגרוש . אם אני רוצה לקנות את הדירה האם כדאי שהמחיר שהשמאי יתן יהיה גבוהה או נמוך . מה כדאי לי תודה על העזרה .
אם את מעוניינת לרכוש את הדירה - כמובן שעדיף לך שהמחיר יהיה נמוך !!!
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

החוזה יכול לקבוע הצמדה מיום חתימת החוזה, ואין שום קשר בין ההצמדה למועד קבלת היתר הבנייה. מאידך- הצמדה חלה על כל תשלום עד למועד תשלומו . לא שמעתי מעולם על חוזה שנדרשים בו הפרשי הצמדה על תשלום, במועד ...
המשך תשובה