שלום לך , הגרוש שלי מעוניין למכור את הדירה ולהביא שמאי מטעמו , האם השמאי שהוא יביא יהיה לטובת הגרוש . אם אני רוצה לקנות את הדירה האם כדאי שהמחיר שהשמאי יתן יהיה גבוהה או נמוך . מה כדאי לי תודה על העזרה .
אם את מעוניינת לרכוש את הדירה - כמובן שעדיף לך שהמחיר יהיה נמוך !!!
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לצערי לפי החוק, אם החלק שלך בדירת הירושה גדול מ -50% ( ואני מבין כי אתה בעלים של 100% בדירת הירושה ) אז רכישת הדירה החדשה, תחשב כרכישת דירה נוספת, לעניין מס רכישה- כלומר תחויב במס רכישה, במדרגה התחלתי...
המשך תשובה