חתמתי התחייבות למתווך שהרה לי דירה .הוא היה בלעדי על הדירה וכעת בעל הדירה אמר לי שנגמרה לו הבלעדיות.האם אני מחויב לשלם לו למתווך אם אני אקח את הדירה כאשר התקופה שלו לבלעדיות תמה?
בוודאי - הואיל ובלעדיו לא היית מגיע לדירה, די בכך כדי שהמתווך יהווה גורם יעיל להבשלת העסקה ולכן מגיע לו שכרו.
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

למעשה את מבקשת לדחות את הפינוי בחצי שנה, כנגד תוספת תשלום השווה לסכום הארנונה. הדבר תלוי במוכרים, מן הסתם הם מעוניינים בכסף בינואר, וזאת שאלה כלכלית, אם הם יהיו מוכנים לדחות את המסירה ואת קבלת יתרת ...
המשך תשובה