חתמתי התחייבות למתווך שהרה לי דירה .הוא היה בלעדי על הדירה וכעת בעל הדירה אמר לי שנגמרה לו הבלעדיות.האם אני מחויב לשלם לו למתווך אם אני אקח את הדירה כאשר התקופה שלו לבלעדיות תמה?
בוודאי - הואיל ובלעדיו לא היית מגיע לדירה, די בכך כדי שהמתווך יהווה גורם יעיל להבשלת העסקה ולכן מגיע לו שכרו.
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה היא יותר שאלה של מתמטיקה ופחות שאלה משפטית. אם מצמידים את המחיר , כולל המע"מ , למדד תשומות הבניה, אין מקום להוסיף מע"מ על התוצאה שמתקבלת....
המשך תשובה