שלום רב חושבים לקנות בית ישן אך שעבר שיפוץ לפני 6 שנים. במבט שלנו לא נראה שיש ליקויים. האם כדאי ומומלץ לעשות בדיקה של איש מקצוע לפני קניה? האם יכול להיות שבנסח המטר הינו 56 והמוכר רושם 81 מ'? תודה
לגשת לשמאי מקרקעין שיבדוק שאין בנכס חריגות בנייה
בברכה, עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לפנות לרשות המקומית לצורך בירור דמי השבחה. בעת המכירה יש גם לברר האם זכויות הבנייה הנוספות משפיעות על מס השבח במכירה. נכון שלצורך מכירת דירה+ גג , יש לדאוג להצמדת הגג לדירה בטאבו....
המשך תשובה