שלום, אני בעלים של דירה גדולה בבניין מיושן. כעת כמעט 75% מהדיירים במתחם מעוניינים להשתתף בפרויקט פינוי בינוי ואני מסרב. האם הם יכולים לכפות עלי לתת את הסכמתי לפרויקט?

בפינוי בינוי, אם יש רוב של 80% במתחם, אז מספיק 2/3 בבניין. כלומר ניתן לאכוף על הדיירים שלא מסכימים.
יש תזכיר הצעת חוק שמבקש להוריד את ה 80% ל 2/3.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שאין פיתרון תיכנוני ליצירת דירות גן, יהיה צורך להיעזר בשמאי על מנת לבחון את האופי ואת השווי המתאים של הדירה החדשה שתקבלי במקום הדירה הישנה שלך כיום. בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מח` התחדשות עירו...
המשך תשובה